Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Een prachtige en rustige omgeving. Een schoon, goed verzorgd, mooi en warm ingericht huisje met leuke keuken en en prima bedden, en een mooie badkamer. Huisje was ook groot genoeg voor 4 volwassenen en een hond. en natuurlijk niet te vergeten, de prachtige grote tuin omringt met riviertjes. Wij hebben heerlijk genoten van al het groen en het heerlijke geluid van het water en de vogels, de hond had het ook echt naar haar zin, genoeg ruimte om te rennen en spelen. Valerie en Gerard, jullie zijn ook toppers, zo vriendelijk en gezellig, veel mooie tips gehad van jullie over dingen die te doen zijn in de buurt die super geholpen hebben, we hebben veel kunnen zien en doen. en ook wij hebben genoten van de heerlijke lekkernijtjes Valerie voor ons achter had gelaten. Een grote aanrader als het ons ligt. Wij komen nog een keer terug!