Et pænt og nydeligt sommerhus. Dog med mindre tilretninger/fejl og mangler. (Der mangler fx oplysninger om internet og TV. Der mangler opvaskemiddel, opvaskebørste, affaldsposer (oplyst at alt skal sorteres i 5 forskellige områder, men der er ikke spande/poser til sorteringen). Både brændeovn og vildmarksbadet var helt fyldt med aske ved ankomst) / Dejligt område, men afstanden til stranden er noget længere end anført, Oplyste afstand er igennem en privat grund (med adgang forbudt)
Anbefalinger:
Husk at medbringe alle "løsdele" - salt, peber + andre krydderier, karklud, viskestykke, opvaskebørste, opvaskemiddel, vasketaps, håndsæbe, optænding til pejs, toiletpapir osv. / Vildmarksbadet kan ikke varmes op når luften er under 5-10 grader (vi havde tændt op i 6 timer men nåede ikke op på 20 grader i vandet)