Sommerhuset er i rimelig god stand ligesom da jeg var ejer af det. Smuk natur omkring. 2 dejlige terrasser hvor man kan slappe af. Der er TV, WiFi, tæt på stranden og indkøbssteder og caféer og oplevelser.
Anbefalinger:
Museumsgården, saltsyderiet, fannemansfærgen, udsigtstårnet i Byrum, naturen ved områderne Stokken og Sønder Nyland samt Danzigmand strand og klitter tæt på Østerby.