Hytten er super hyggelig, dejlig energi og stemning, skøn udsigt. Vi slappede godt af på trods af, at det ikke bar super egnet til små børn. Vores datter er knapt 2 år, og der var mange ting, vi måtte sætte ting væk og sætte højt op osv. men vi havde den dejligste ferie.
Anbefalinger:
Brug første dag på at tjekke ishusets åbningstider...de havde mest lukket da vi var der. Ellers er der is og god grillmad ved den nærliggende campingplads. Badestranden Drejet er meget børnevenlig.